Stará Bystrica: +421 948 860 939 / Zborov nad Bystricou: +421 949 010 724 info@litvafitness.sk

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

LITVA FITNESS

1. Základné informácie
1. 1 Kto sme?
Obchodný názov: LITVA FITNESS s. r. o. („LITVA FITNESS“)
Sídlo spoločnosti: Zborov nad Bystricou 76,023 03 Zborov nad Bystricou
IČO: 51862506
DIČ: 2120819613
IČ DPH: SK2120819613
Zápis v obchodnom registri: Okresný súd Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo 70593/L
Kontakt: +421 907 092 231, alebo kontaktný formulár

Predávajúcim sa pre účely týchto VOP rozumie LITVA FITNESS ako je definovaná vyššie.
Kupujúcim podľa týchto VOP je fyzická osoba v postavení zákazníka alebo podnikajúca fyzická osoba alebo právnická osoba.
1.2 K čomu slúžia obchodné podmienky?
Nákupom služieb uzatvárate s LITVA FITNESS zmluvu o poskytovaní služieb. Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) nám stanovujú obsah tejto zmluvy.
Ďalšie informácie o LITVA FITNESS nájdete na našej webovej stránke.

1.3 Súhlas s obchodnými podmienkami
Zakúpením služieb (vstupov, permanentiek) v prevádzke na recepcii fitness centra alebo vytvorením objednávky (napr. kliknutím na tlačidlo, ktorým objednávku dokončujete v aplikácii GYMIFY) sa pre vás tieto VOP stávajú záväzné. Súčasťou sú najmä Podmienky ochrany osobných údajov, prevádzkový poriadok a podmienky jednotlivých ponúkaných služieb a ďalšie dokumenty, na ktoré odkazujeme.

2. Ako môžete nakupovať, platby
2.1 Nákup na predajni
Nákup realizujete za pomoci obsluhy LITVA FITNESS na ktorejkoľvek z našich prevádzok, poprípade prostredníctvom telefónu alebo e-mailu, ktoré nájdete v sekcii Kontakt.
Prevádzky fitness centier sú otvorené v ich prevádzkovej dobe, ktorú nájdete tu.
LITVA FITNESS si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru, v prípade nákupu ktorýmkoľvek z ponúkaných spôsobov až do okamihu, kedy dôjde z Vašej strany k zaplateniu celej kúpnej ceny.
2.2 Nákup prostredníctvom e-shopu, aplikácie GYMIFY

Nakúpiť môžete v aplikcáii GYMIFY na https://client.gymify.app/sk po registrácii.
Objednávka je vytvorená v okamihu kliknutia na tlačidlo určené k dokončeniu objednávky. Do tej doby môžete svoju objednávku v košíku ľubovoľne upravovať, vrátane spôsobu platby.
Zmluva je uzatvorená až v okamihu, kedy vám objednávku potvrdíme. Potvrdenie objednávky obdržíte na vami zvolenej e-mailovej adrese, preto vás žiadame o prekontrolovanie správnosti vami zadaných údajov.
Následná zmena objednávky je možná len po vzájomnej dohode, poprípade za podmienok stanovených zákonom alebo týmito VOP.
Objednávky cez aplikáciu GYMIFY je možné vytvárať nonstop.
Robíme všetko pre to, aby k výpadkom aplikácie na nákup nedochádzalo, ale výnimočným výpadkom nie je možné úplne predísť. Preto v prípade výpadku informačného systému alebo zásahu vyššej moci (napr. výpadok elektriny) nezodpovedáme za nedodržanie prevádzkovej doby či už aplikácie alebo prevádzky fitness centra.
2.3 Nákup služieb v LITVA FITNESS je možný týmito platobnými spôsobmi:
osobne na recepcii prevádzok v hotovosti (EUR), platobnou kartou alebo darčekovou poukážkou pracovníkovi obsluhy
online prostredníctvom aplikácie GYMIFY výhradne platobnou kartou cez platobnú bránu. Údaje na faktúre nemožno po odoslaní objednávky meniť.

3. Možnosti doručenia

3.1 Spôsob doručenia objednávky je elektronický na vami zadaný email a v aplikácii GYMIFY. Zároveň v okamihu zaplatenia sa vám v aplikácii GYMIFY aktivuje konkrétny druh zakúpenej služby (permanentka, vstup). Na základe priloženia členskej karty na čítačku pred vchodom do prevádzky sa odomkne zámok dverí. Ak nedisponujete členskou kartou alebo ste si zakúpili iba jednorázový vstup, obdržíte v aplikácii GYMIFY jedinečný QR kód, ktorý po načítaní čítačkou odomkne zámok a umožní vstup do prevádzky.
V prípade prítomnosti pracovníka recepcie prevádzky sú dvere/turnikety odomknuté. Vstup do prevádzky je vám umožnený po priložení členskej karty, načítaním aplikácie alebo zakúpením vstupu priamo na recepcii.

4. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb

4.1 Objednané služby je možné stornovať do 14 dní od zakúpenia. V prípade odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služieb ktorých poskytovanie ešte nebolo začaté vám vrátime celú uhradenú sumu.
4.2 V prípade odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služieb ktorých poskytovanie už bolo začaté, nie je možné vrátiť kúpnu cenu za služby.
4.3 Zakúpené služby je možné previesť na inú osobu. V prípade, že nemôžete využívať zakúpené služby, je možné nám písomne oznámiť, že chcete previesť nevyčerpané služby na inú osobu a to elektronickými prostriedkami (e-mail) na adresu: info@litvafitness.sk alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára alebo osobne na prevádzkach LITVA FITNESS, kde prevod vykoná službukonajúci pracovník recepcie. Takýto prevod je možné realizovať iba jedenkrát v rámci jedného druhu zakúpenej služby.
4.4 Pokiaľ odstúpite od zmluvy alebo vám budú peňažné prostriedky vrátené z iného dôvodu, vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom, akým sme ich od vás prijali. Pokiaľ však peniaze nemožno vrátiť rovnakým spôsobom, napríklad ste platili v hotovosti v prevádzke alebo došlo k exspirácii vašej platobnej karty, zodpovedáte za správnosť údajov, ktoré nám k vráteniu poskytnete. Za správnosť údajov zodpovedáte aj v prípade, kedy sme vám vyhoveli a peniaze vraciame iným spôsobom.

5. Reklamácie alebo čo robiť, keď niečo nefunguje

5.1 Užívateľ je oprávnený uplatniť Reklamáciu osobne alebo písomne, a to elektronickými prostriedkami (e-mail) na adresu: info@litvafitness.sk alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára.
Reklamácia musí byť kvalifikovaná, t.j. z Reklamácie musí byť zrejmé, kto ju podáva, čoho sa domáha a táto musí byť uplatnená bezodkladne po zistení reklamovanej skutočnosti. V Reklamácii Užívateľ uvedie najmä svoje identifikačné údaje a podrobný opis reklamovanej skutočnosti (odôvodnenie Reklamácie), ako aj svoje požiadavky na odstránenie vady a uskutočnenie nápravy.
V prípade uplatnenia Reklamácie prostriedkami diaľkovej komunikácie (čiže nie osobne), doručíme Užívateľovi bezodkladne potvrdenie o uplatnení Reklamácie; ak nie je možné takéto potvrdenie o uplatnení Reklamácie doručiť ihneď, doručí sa bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení Reklamácie; potvrdenie o uplatnení Reklamácie sa nemusí doručovať, ak Užívateľ má možnosť preukázať uplatnenie Reklamácie iným spôsobom.
5.2 Reklamácia bude spravidla vybavená ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa uplatnenia Reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie Reklamácie, najneskôr do 30 (tridsiatich) Dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. LITVA FITNESS vydá Užívateľovi písomný doklad o vybavení Reklamácie najneskôr do 30 (tridsiatich) Dní odo dňa uplatnenia Reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení Reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu Reklamácie.
Vybavenie Reklamácie znamená ukončenie reklamačného konania jedným z nasledujúcich spôsobov:
(i) vybavenie Reklamácie v celom rozsahu, alebo sčasti, podľa požiadaviek Užívateľa uvedených v Reklamácií, alebo
(ii) iným vhodným spôsobom, alebo
(iii) odôvodneným zamietnutím Reklamácie.
5.3 Užívateľ má právo obrátiť sa na LITVA FITNESS so žiadosťou o nápravu, zaslanú na e-mailovú adresu info@litvafitness.sk , pokiaľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým bola vybavená jeho Reklamácia, alebo ak sa domnieva, že boli inak porušené jeho práva. Ak LITVA FITNESS na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 (tridsiatich) Dní odo dňa jej odoslania, Užívateľ má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa príslušných ustanovení zákona č. 391/2015 Z. z. Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a pokúsiť sa o dosiahnutie dohody o vyriešení sporu zákonom stanoveným postupom. Alternatívne riešenie sporov sa nevzťahuje na spory s vyčísliteľnou hodnotou nepresahujúcou sumu 20,00 EUR. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Užívateľom a LITVA FITNESS, vyplývajúceho zo Zmluvy alebo súvisiaceho so Zmluvou. Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je:
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
so sídlom: Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27,
Slovenská republika
email: ars@soi.sk , adr@soi.sk
pričom bližšie informácie sú dostupné na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskychsporov.soi,
alebo príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na internetovej stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).
Užívateľ môže v prípade Zmluvy uzavretej elektronicky využiť na alternatívne riešenie svojho sporu platformu riešenia sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Všetky ostatné práva a povinnosti Zmluvných strán v súvislosti s alternatívnym riešením sporov sa riadia ustanoveniami Zákona o alternatívnom riešení sporov.
Na spôsob a postup vybavovania sťažností a podnetov Užívateľa sa uplatnia podmienky tohto Reklamačného poriadku primerane.

6. Sťažnosti alebo ako riešiť spory

6.1 Záleží nám na tom, aby ste byli u nás spokojný. A pokiaľ sa nám niečo nepodarí, tak sa k situácii postavíme čelom. I keď je pre nás zákazník na prvom mieste, nemôžeme bohužiaľ ani pri najlepšom fungovaní vylúčiť, že dôjde k výnimočným pochybeniam. Pre najrýchlejšie vyriešenie Vašej sťažnosti máme nastavený interný proces, v rámci ktorého rýchlo preskúmavame sťažnosti našich zákazníkov.
Sťažnosti môžete riešiť:
Osobne, zavolaním na tel. číslo +421 907 092 231, emailom na info@litvafitness.sk alebo elektronicky cez náš kontaktný formulár .

7. Študentské zľavy

7.1 Podmienkou pre vznik členstva je registrácia študenta v aplikácii GYMIFY. Tá prebieha zadaním čísla preukazu v poslednom kroku objednávky. Každý preukaz ISIC/ITIC môže byť zaregistrovaný len k jednému užívateľskému účtu. Pre registráciu je nutné, aby sa meno a priezvisko na preukaze zhodovalo s účtom, pod ktorým je registrovaný.
7.2 Platnosť preukazu ISIC je overovaná pri každom nákupe uskutočnenom študentom. V prípade, že preukaz stratí platnosť, vyhradzujeme si právo na zrušenie služieb v zľavnených študentských cenách. V tomto prípade je zákazník povinný doplatiť celú nezľavnenú sumu služby.

8. Bezpečnosť a ochrana informácií

8.1 Vo veci ochrany a spracovávania Vašich údajov ako kupujúceho zo strany LITVA FITNESS sa použijú tieto Podmienky ochrany osobných údajov.
8.2 Vy ako kupujúci musíte chrániť svoje prístupové údaje k zákazníckemu účtu (najmä heslá) a nikomu inému ich nezdieľať. Za zneužitie Vášho prihlasovacieho mena alebo hesla niekým iným nenesie LITVA FITNESS zodpovednosť. Ďalej nesmiete používať účet, meno alebo heslo žiadneho iného zákazníka.

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky a budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky.
9.2 Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku.
9.3 Uzavretá zmluva je archivovaná v internom systému po dobu najmenej piatich rokov od jej uzatvorenia, najdlhšie však na dobu podľa príslušných právnych predpisov, za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.
9.4 Podmienky marketingových kampaní sa riadia konkrétnymi podmienkami danej akcie. Prebiehajúce kampane je možné nájsť na úvodnej stránke www.litvafitness.sk
9.5 Tieto Všeobecné obchodné podmienky vrátane všetkých ich súčastí sú platné a účinné od 1.1.2024 a rušia prechádzajúce znenie VOP vrátané ich súčastí, pričom sú k dispozícii v sídle a prevádzkach LITVA FITNESS alebo elektronicky na www.litvafitness.sk